Yamicsoft WinXP Manager 8.0.1 - نرم افزار بهینه سازی تنظیم و تمیز کردن ویندوز
 
موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 246
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 25402
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت

اگر با ویندوز آشنایی داشته باشید می دانید که هر ویندوز ابزار های مختلفی برای تعمیر و دسترسی کامل بر روی سیستم دارد که می توانید حتی اطلاعات حذف شده خود را بازگردانی کنید ولی اکثرا آشنایی نداشتن کاربران با این بخش ها باعث می شود تا کاربران از تعمیر و دسترسی کامل به تمام امکانات ویندوز خود باز مانند. امروز در وب سایت دانلود رایگان نرم افزار قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند Yamicsoft WinXP Manager آشنا سازیم که یک نرم افزار مدیریتی فوق العاده برای ویندوز XP می باشد و شما را قادر خواهد ساخت تا مدیریتی خوب بر روی سیستم عامل خود داشته باشید. این نرم افزار های دارای بخش های مختلفی همچون Information, Optimizer, Cleaner, Customization, Security, Network, Misc. Utilities می باشد که به تفصیل به شرح یکی از بخش ها خواهیم پرداخت.

Yamicsoft WinXP Manager 8.0.1 - نرم افزار بهینه سازی تنظیم و تمیز کردن ویندوز

بخش Information که در این نرم افزار تمیز کردن ویندوز تعبیه گشته است برای این دلیل است که شما بتوانید به اطلاعات دقیق و کامل سیستم خود همچون اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید این اطلاعات را به راحتی تغییر دهید. بخش Optimizer بخش دیگری است که در این نرم افزار وجود دارد و قصد از ایجاد آن امکان بهینه سازی سیستم عامل می باشد به صورتی که به صورت اتوماتیک تمام بخش های مورد نیاز برای افزایش سرعت سیستم عامل شما را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت امکان به تعمیر و بهینه سازی خواهد پرداخت. عملیات بهینه سازی شامل غیر فعال کردن برخی از عملیات غیر ضروری در startup، کار بر روی اکسپلور ویندوز و ... می باشد.
بخش Cleaner همانطور که از نامش پیداست تمیز کردن ویندوز در رایانه شما می باشد؛ این بخش وظیفه ی پاک سازی هارد دیسک را بر عهده دارد بدین معنی که ممکن است اطلاعات تکراری، اطلاعات بدون نیاز بر روی ریجستری، فضای خالی بین فایل های پاک شده، فایل های غیر ضروری بر روی سیستم عامل و ... هارد دیسک شما را اشغال کرده باشد. این نرم افزار با Defrag کامل قادر است تمام این فایل ها را شناسایی و به شما نمایش دهد و در صورت تایید شما فایل ها پاک شده و این عمل در سرعت اجرایی سیستم عامل شما تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.
بخش Customization یا به عبارت بهتر سفارشی ساز ویندوز که شما را قادر میسازد تا عملیاتی همچون تغییر منوی راست کلیک و گزینه های آن، تغییرات در استارت آپ ویندوز و نرم افزار های اجرایی در آن، تغییر آیکون های اصلی سیستم، تغییر در نوار ابزار و خصوصی سازی آن و ... را به راحتی انجام دهید. بخش Security یا امنیت سیستم عامل می باشد که در این بخش شما می توانید به بخش های امنیت در دسکتاپ، منو ها، کنترل پنل و لاگین ویندوز دسترسی داشته و بهبود ببخشید و گزینه های متعدد عملکرد پنهان سیستم را مدیریت کنید. شما همچنین قادرید گزینه های به روز رسانی ویندوز خود را خاموش یا روشن کنید و همچنین پیغام های خطای به روز رسانی را غیر فعال نمایید.
در پایان بخش Misc. Utilities را داریم که همانطور که از نام این بخش بر می آید بخش مدیریت نرم افزاری ویندوز می باشد که شما را قادر میسازد تا احاطه ی کامل تری بر نرم افزار های نصب شده بر روی ویندوز خود داشته باشید. هم اینک شما دوستان عزیز می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار مدیریتی عالی که نسخه Yamicsoft WinXP Manager 8 آن می باشد دانلود نمایید و از مدیریت سیستم عامل خود لذت ببرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب